خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/01 - 12:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
واکنش عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به اظهار نظر رائفی‌پور علیه نمایندگان مجلس:

مدعی تخلف نماینده مجلس؛ شورای نگهبان را زیرسوال برده است!/ این فرد از گذشته به طور مستمر عملکرد مجلس یازدهم را هدف قرار داده است/ ضرورت ورود مدعی‌العموم به اتهام‌زنی به نماینده مجلس توسط رائفی پور در صدا و سیما

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه مدعی تخلف نماینده مجلس با بیان مطالب غیرواقع در رسانه ملی، شورای نگهبان را نیز زیر سئوال برده است از قوه قضاییه خواست تا به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود پیدا کند.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای رائفی پور در صدا و سیما درخصوص دریافت سکه از سوی یک نماینده برای انصراف از یک تحقیق و تفحص، گفت: البته این فرد از گذشته به طور مستمر عملکرد مجلس یازدهم را هدف قرار داده است و کسی هم تاکنون جلوی وی نایستاده است.



نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر واقعاً این موضوع صحت داشت قطعا شورای نگهبان نماینده‌ای که مرتکب خطا شده است را رد صلاحیت می‌کرد بنابراین این فرد شورای نگهبان را نیز زیر سوال برده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون هم شورای نگهبان باید از این فرد شکایت کند که اظهارنظر خلاف واقع داشته است و هم قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود پیدا کند.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: این فرد نیز باید بجای کلی‌گویی به طور شفاف از نماینده متخلف نام ببرد تا هم نماینده‌ای که متهم به ارتکاب خطا شده است بتواند از خود دفاع کند و هم قوه قضاییه در صورت اثبات تخلف به این موضوع رسیدگی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374993
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار